Lumea rețelelor de socializare și a influencerilor este ultra-competitivă, alertă și plină de evenimente. Gândește-te doar la controversa din jurul Twitter sub controlul lui Elon Musk pentru a înțelege cum stau lucrurile în această lume digitalizată.
Rețelele de socializare sunt locul unde mărcile își pun amprenta și își implică baza de clienți. Având atâtea rețele de socializare din care să alegeți pentru activitățile de marketing, poate fi dificil să ții pasul cu noutățile și cu oportunitățile disponibile pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii.
Aici intervine treaba noastră, a echipei Interactive Ads, să fim atenți la tendințe, astfel încât, după mai multe cercetări am aflat ce urmează în 2023 pe rețelele sociale și în marketingul online.
1. Social media se întoarce la rădăcini
În 2023, companiile vor continuă să-și reimagineze cum ar trebui să arate prezența lor pe rețelele sociale, deoarece acestea se întorc cu adevărat la rădăcinile originale. Redevenind un loc pentru conștientizarea mărcii, nu pentru generarea de trafic sau că o modalitate de a te conecta cu alți oameni.
2. TikTok oferă noi funcții și atrage B2B
TikTok continuă să evolueze că platformă de socializare în 2023. Platforma și-a anunțat obiectivele pentru acest an, cel mai important fiind divertismentul, făcând spațiu pentru bucurie și idealuri.
Acest lucru pentru agențiile de marketing, înseamnă că vor trebui să creeze videoclipuri distractive, personalizate și încurajatoare, mai degrabă decât să se concentreze pe un punct de vânzare. Astfel se vă pune mai mult accent pe amuzament/bucurie/distracție și în paralel se vă oferi o soluție pentru a determina oamenii să facă achiziții.
3. Apariția unei aplicatii complete
Odată cu dispariția cookie-urilor și concentrarea asupra datelor primare, companii precum Apple și Google caută alte modalități de a accesa datele clienților pentru a stimula personalizarea. Așteptăm să vedem care va fi prima rețea de socializare care vă capta piața pentru a oferi o aplicație completă care ajută oamenii în călătoria lor către clienți.
Aplicația WeChat este cunoscută drept o aplicație completă din China. Oamenii vorbesc de aproape un deceniu despre cum am putea face asta și în Occident. Există o mulțime de motive pentru care nu s-a întâmplat încă acest lucru, însă a devenit o urgență crearea unei super aplicații de acest gen.
4. Videoclipurile verticale și lungi sunt în creștere
În calitate de marketeri, cunoaștem puterea și influența marketingului video. Formatul oferă o modalitate eficientă de a furniza informații și de a distra.
În 2023, peisajul video devine din ce în ce mai complex, pe măsură ce diferite formate devin mai populare. Toate platformele sociale acum acordă prioritate conținutului video și algoritmilor lor, inclusiv platformele care sunt bazate pe text, cum ar fi LinkedIn.
Videoclipul de lungă durată înregistrează, de asemenea, o creștere a popularității. În spațiul B2B, acest lucru poate fi deosebit de util, deoarece ajută la transmiterea de informații mai complicate într-un mod vizual și ușor.
Videoclipurile lungi pot fi folosite și pe LinkedIn live. Acest lucru vă ajuta companiile să găzduiască webinarii, ateliere de lucru sau seminarii pentru a informa și influența potențialii și clienți.
Crește-ți marketingul pe rețelele sociale în 2023 cu Interactive Ads!